آسان بار

ساخت وبلاگ

به عقب افتادن تولید کامیون تسلا تا اواخر سال2020

ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا اعلام کرد که کامیون شرکت تسلا تا انتهای سال 2020 به مرحله خط تولید نمی‌رسد.

آسان بار،آسان پدیا،به عقب افتادن تولید کامیون تسلا تا اواخر سال2020

 

برای اولین بار در سال 2017 کامیون تسلا به بازار معرفی شد و قرار بود که سال 2019 تولید این کامیون آغاز شود، اما این تاریخ تقریبا بیش از 1 سال به تعویق افتاده است.

*در مورد کشنده تسلا سمی که تولید آن به تعویق افتاده است، بیشتر بدانید

ایلان ماسک گفت: این تاخیر در تولید باتری‌های کافی برای این کامیون‌هاست و به محض اینکه تعداد کافی باتری تولید کنیم، می‌توانیم پیچیدگی‌های تولید این کامیون را به حداقل برسانیم.

 

آسان بار،آسان پدیا،به عقب افتادن تولید کامیون تسلا تا اواخر سال2020

قیمت کامیون تسلا از 150هزار دلار تا 180هزار دلار

تا زمانی که تغییر و تحول خاصی در برنامه‌های تسلا رخ ندهد باید گفت نسخه‌ی پرچم‌دار کامیون این شرکت برد حدود 804 کیلومتری خواهد داشت. این برد در شرایطی به دست می‌آید که کامیون در بزرگراه و با ظرفیت بارگیری کامل خود حرکت کند. قیمت کامیون تسلا از 150 هزار دلار برای مدلی با برد 482 کیلومتری آغاز شده و به 180 هزار دلار برای مدل پرچم‌دار خواهد رسید.

*عملکرد فوق العاده تسلا سمی، افسانه یا واقعیت؟

 


منبع: https://asanbar.ir/

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,حمل بار,باربری آنلاین,سیستم اعلام بار,اپلیکیشن حمل بار آنلاین,باربری مجازی,باربری,کامیونداران, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 267 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 15:36

نکات مهم برای نگهداری تایر کامیون ها

تایرهای کامیون ها و ماشین آلات سنگین به دلیل کاربری و تحمل وزن باری بالا نیازمند بررسی و رسیدگی نکات مهمی بوده که این نکات متفاوت از لاستیک و تایرهای ماشین های سواری می باشد به همین منظور در این مقاله به اطلاعاتی اجمالی از چگونگی نگهداری تایر های کامیون ها پرداخته ایم.

 

نکات مهم برای نگهداری تایر کامیون ها

 

1-در مرحله اول باید به این نکته توجه داشت که نصب تایر کامیون به روی رینگ توسط افراد ماهر و فنی انجام گیرد.

2- برای جلوگیری از بروز هر نوع خطر هرگز از دو تایری که دارای ساختار سیمی و نخی و سایز متفاوت می باشند، با یکدیگر و به طور هم زمان مورد استفاده قرار نگیرد.

3-حفظ جان سرنشینان در هر نوع خودرو مهم بوده به همبن منظور پس از سایش کامل آج تایر و اولین تماس نقطه سایش با سطح جاده میبایستی برای تعویض تایر اقدام نمود.

 

*چطور برای کامیون خود لاستیک انتخاب کنید و چطور از آن نگهداری کنید

4-به منظور جلوگیری از صدمات احتمالی میبایست سایز تایر و رینگ کاملا متناسب و از رینگ های غیر استاندارد و نا معتبر استفاده نشود و قبل از نصب تایر بر روی رینگ روی لبه رینگ و طوقه تمیز گردد.

5- در خودروهای دو اکسلی که دو تایر دو قلو در کنار هم استفاده می شوند به دلیل فشار و گرمای بیش از حد ایجاد شده،  اتصال های ساختار تایر جدا و باعث صدمه دیدن تایر کامیون می شود و به همین منظور باید تعویض هر دوتایر دریک زمان انجام شود.

6- زمانی که باد تایر ها از میزان حد استاندارد بیشتر باشد منجر به افزایش بیش ازحد قسمت میانی آچ تایر شده که این امر باعث می شود طول عمر و عملکرد مناسب خودرو در شرایط مختلف جاده ای مورد آسیب قرار گیرد.

نکات مهم برای نگهداری تایر کامیون ها

 

7- زمانی که باد تایر از حد استاندارد کمتر باشد باعث سایش تایر و از بین رفتن ماهیت ظاهری تایر شده و به دلیل گرما و فشار بیش از حد ایجاد شده باعث صدمه دیدن  و جدا شدن اتصال های ساختار تایر می گردد.

8- اگر در حین دور زدن با کامیون خود دچار محدودیت فضا شدید با کمترین سرعت- 5 کیلومتر بر ساعت- اقدام به دور زدن کرده و شعاع دور زدن خود را افزایش داده تا سایش نا متقارن تایر به حداقل کاهش پیدا کند. باید به این نکته توجه داشت که از دور درجا زدن و دور زدن های تند و سریع خودداری شود.

9- بار بیش از حد و همچنین حرکت با سرعت بیش از حد مجاز درج شده بر روی تایر باعث ایجاد صدمه جدی تایر می شود.

10- وسایل نقلیه هرگز نباید در کنار ژنراتور و منابع گرمایشی و یا نقاطی که مواد حل کننده و یا روغنی دارند پارک شود.

11- همچنین دقت در نحوه بارگیری امری ضروری است. از تجمع بار سنگین با حجم کم در قسمت کانتینر و اتاق بار کامیون خودداری شود زیرا این امر سبب ایجاد فشار بر روی یک جفت تایر شده و تایر های دیگر اتاقک بار بدون فشار در حرکت باقی می مانند. تقسیم فشار بار بر روی تمام سطوح به طوری که یک جفت لاستیک به تنهایی متحمل آن نباشد امری ضروری در حفظ سلامت تایر است.

*برای رانندگی ایمن لطفا این مقاله را بخوانید

12- قبل از استفاده از وسیله نقیله به منظور حفظ ایمنی سرنشینان باید به وسیله دستگاه اندازه گیری درجه باد، باد تمام تایرها بررسی شود.

رانندگان ماشین آلات سنگین با توصیه های بالا می توانند طول عمر لاستیک ماشین های باری خود را افزایش داده و ایمنی خود و سرنشینان ماشین باری را بیشتر کرده  و از هرگونه خطر احتمالی جلوگیری کنند.

منبع: https://asanbar.ir

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,باربری,باربری مجازی,سامانه هوشمند حمل بار,بار آنلاین,اپلیکیشن حمل بار آنلاین,اعلام بار سراسری,پایانه بار مجازی, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 305 تاريخ : شنبه 25 خرداد 1398 ساعت: 15:12

توزیع 9300حلقه لاستیک در استان سمنان

احسان منصور کیایی، مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان طی جلسه برگزار شده کمیته توزیع لاستیک از پیگیری مصرانه‌ی مشکلات صنفی رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد.

احسان منصور کیایی پس از اشاره به نقش پررنگ کامیونداران در پیشرفت اقتصادی و تکمیل زنجیره چرخه تولید گفت: اقتصاد یک جامعه ارتباط محکمی با صنعت حمل‌ونقل دارد و اگر این چرخه به صورت کامل انجام شود موجب پیشرفت و آبادانی کشور می‌شود، در صورت بیمار بودن چرخه حمل‌ونقل نیز اقتصاد با مشکل مواجه خواهد شد. جامعه‌ای که حمل‌ونقل آن شکوفا باشد می‌تواند در بخش اقتصادی به صورت پایدار و موثر عمل کند.

 

توزیع 9300حلقه لاستیک کامیون در استان سمنان

تلاش سازمان راهداری در جهت حفظ آرامش و آسایش کامیونداران است

احسان منصور کیایی افزود: رانندگان کامیون تلاشگران پویایی هستندکه مایحتاج و نیازهای عمومی مردم و هزاران نوع کالای دیگر را به بنادر و شهرها در کم‌ترین زمان ممکن انتقال می‌دهند تا چرخه‌ی تحولات سراسری همیشه فعال باشد. به همین دلیل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تمام تلاش خود را برای حفظ منافع رانندگان و فراهم کردن آرامش و آسایش آنها می‌کند.

*در مورد گرانی لاستیک و اعتصابات کامیونداران بیشتر بخوانید

توزیع 9300 حلقه لاستیک کامیون در استان سمنان

احسان منصور کیمیایی در ادامه با اشاره به اینکه فراهم شدن اقلام مصرفی ناوگان از جمله لاستیک یکی از دغدغه و دل‌مشغولی‌های رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای است، گفت: براساس توافقات صورت گرفته، از سال گذشته مراحل اجرایی توزیع لاستیک بین رانندگان استان سمنان آغاز شده است و تا امروز 11خرداد ماه بیش از 9300 حلقه لاستیک بین رانندگان باری و مسافری توزیع شده است.

 

منبع: تین نیوز

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,کامیونداران,لاستیک کامیون,توزیع لاستیک, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 272 تاريخ : شنبه 18 خرداد 1398 ساعت: 19:54

مبلغ حق بیمه رانندگان تغییر می‌کند

به تازگی رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای و به خصوص رانندگان فعال در بخش سواری کرایه، انتقاداتی را در شبکه‌های اجتماعی نسبت به افزایش حق بیمه پرداختی خود مطرح کرده‌اند که این موضوع منجر به پیگیری کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور به منظور روشن شدن وضعیت مبالغ پرداختی به عنوان حق بیمه رانندگان ناوگان عمومی شده است.

به گزارش تین‌نیوز، دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور در این مورد در یک گروه تلگرامی و در جمع فعالان سواری کرایه کشور نوشت: با توجه به مسایل پیش آمده اخیر و صدور فیش‌های متفاوت بیمه، برای رانندگان و رواج شایعه قطع یارانه دولت، به مدیریت بیمه تامین اجتماعی مراجعه شد.

 

*افزایش حق بیمه رانندگان جدیدالورود، برای مطالعه کلیک کنید

شایعه قطع یارانه رانندگان

حمید حسین‌زاده با بیان‌این که در مراجعه به مدیریت تامین اجتماعی خواهان توضیح در خصوص مشکلات پیش آمده، به‌خصوص شایعه قطع یارانه رانندگانی که بعد از سال 89 کارت هوشمند دریافت کرده‌اند، شده است، افزود: مدیریت بیمه اعلام کرده است که افرادی را که از بیمه یارانه‌ای استفاده می‌کنند و در اصل راننده نیستند شناسایی و یارانه آنها قطع خواهد شد.

به گفته حسین‌زاده، بر اساس اظهارات مدیریت بیمه، همچنین یارانه بیمه رانندگان درون‌شهری که بعد از سال 89 بیمه شده‌اند، قطع و با نرخ آزاد محاسبه خواهد شد.

*افزایش حق بیمه رانندگان،چرا و چگونه؟برای مطالعه کلیک کنید

 

آسان‌بار،آسان‌پدیا،مبلغ حق بیمه رانندگان تغییر می‌کند

 

بیمه رانندگان جدید با نرخ آزاد 340هزار تومان برای پایه دو و 400 هزار تومان برای پایه یک است

وی تاکید کرد: همچنین یارانه بیمه رانندگان برون‌شهری که بعد از سال 1395 کارت هوشمند گرفته‌اند، قطع و مانند افراد جدید‌الورود با نرخ آزاد حدود 340 هزار تومان برای رانندگان پایه دو و حدود 400 هزار تومان برای رانندگان دارای گواهینامه پایه یک حساب خواهد شد.

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات مسئولان بیمه؛ بیمه افرادی که به‌تازگی می‌خواهند کارت هوشمند دریافت کنند، با نر خ آزاد و بدون یارانه، با مبالغ اشاره شده محاسبه خواهد شد.

به گفته وی، آن‌چنان که مسئولان بیمه عنوان کرده‌اند «دولت مبالغ هنگفتی از بابت یارانه رانندگان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار است».

به گزارش تین‌نیوز، حسین‌زاده تاکید کرد: به گفته مسئولان بیمه، دلیل دیگری که موجب انجام این اقدامات شده «استفاده تعداد زیادی از افراد متفرقه غیر راننده، از مزایای بیمه رانندگان است که این موضوع موجب بالا رفتن مبلغ یارانه پرداختی شده و دولت را از پرداخت تنها مورد حمایتی خود از رانندگان حرفه‌ای ناتوان می‌کند».

این فعال صنفی افزود: متاسفانه تاکنون سازمان تامین اجتماعی هیچ‌گونه بخشنامه یا دستورالعمل مشخصی در خصوص تغییرات اعمال شده صادر نکرده است و شنیده می‌شود که نرخ‌های اصلی که بالاتر از نرخ‌های کنونی خواهد بود از خرداد به‌بعد اعمال خواهد شد.

 

آسان‌بار،آسان‌پدیا،مبلغ حق بیمه رانندگان تغییر می‌کند

به گفته وی این در حالی است که بخشنامه رسمی بیمه با موضوع دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال 97، حداکثر افزایش نرخ حق بیمه 19.5 درصد اعلام شده است.

*بیمه نامه باربری چیست و چه تعهداتی دارد؟بخوانید

دبیر کانون سراسری انجمن‌های صنفی رانندگان سواری کرایه کشور گفت: اگر واقعا قصد سازمان تامین اجتماعی حذف افراد غیر راننده استفاده کننده از یارانه بیمه رانندگان است راهش این نیست که به‌طور فله‌ای و به یکباره کلیه افرادی را که ازسال 89 ویا 95 به بعد تحت پوشش بیمه رانندگان قرار گرفته‌اند،حذف کند بلکه شایسته است در هماهنگی با سازمان راهداری و انجمن‌های صنفی نسبت به شناسایی افراد غیر راننده اقدام نماید که در این خصوص ما بارها آمادگی خود را اعلام نموده و الان هم اعلام می‌کنیم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: ضروری است سازمان تامین اجتماعی، نسبت به تغییرات انجام شده که موجب بلاتکلیفی و سردرگمی تشکلات و رانندگان شده است تامل نموده و انجام این تغییرات را جهت هماهنگی‌های بیشتر و اتخاذ برنامه و سیاست یکپارچه‌تر، متوقف کند.

 

 


منبع: آسان‌بار

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,کامیونداران,حمل بار بین شهری,اعلان بار مجازی,اعلام بار,حق بیمه کامیونداران,حق بیمه,اعلام بار مجازی,اعلام بار آنلاین, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 248 تاريخ : چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت: 12:02

5 موردی که باید در مورد کامیون‌های دیزل بدانید

امروزه خودروهای دیزلی مدرن در تلاش هستند تا جای خودروهای بنزینی که سالیان سال است در دنیا طراحی و تولید می شوند را بگیرند. اما اینکه موفق می شوند یا خیر در بحث ما نمی گنجد. ما در اینجا می خواهیم به 5 مساله اشاره کنیم که شاید در مورد خودروهای دیزل نمی دانید.

 

5 موردی که باید در مورد کامیون‌های دیزل بدانید

1. در بزرگراه ها بازدهی بالا و مصرف سوخت بسیار پایین دارند 

دلیل شهرت آنها همین مصرف پایین است. این خودروها در بزرگراه بدون اینکه گردش موتور زیاد شود یا به آن فشار بیاید، قدرت و گشتاور بالایی تولید می کنند.

 

2. سوخت ماشین های دیزل گران تر است

در برخی از کشورها استفاده از خودروهای دیزل از نقطه نظر اقتصادی مشکل و محدودیتی ندارد. مثلا در برخی از کشورهای اروپایی و کشورهایی مثل هند، گازوئیل بسیار ارزان تر از بنزین است. اما در کشورهای دیگر مثل آمریکا این خودروها هزینه بیشتری دارند که این موضوع به دلایل زیر است:

الف- تقاضای بالا و عرضه ی کم: در وسایل نقلیه، تولید دیزل هایی با گوگرد و آلودگی کمتر، بسیار گران است و باعث بالا رفتن قیمت آنها می شود.
ب- به طور کلی در آمریکا، مالیات خودروهای دیزل4/24 سنت برای هر گالون است که حدود 6 سنت گران تر از بنزین است.

 

*سهمیه بندی گازوئیل و بنزین، برای مطالعه کامل مقاله کلیک کنید

 

5 موردی که باید در مورد کامیون‌های دیزل بدانید

3.خودروهای دیزلی بسیار گران هستند

به این دلیل که دیزل های، مدرن موتور پیچیده تر از خودروهای بنزینی دارند و لوله اگزوز آنها نیز به روشی متفاوت تمیز می شود.

 

4. ماشین دیزل بو دارد

این مساله ای است که شاید ندانید شاید هم چون در خودروهای دیزلی مدرن بهبود یافته است، اثری از آن نمی بینید. برخلاف بنزین که خیلی سریع در هوا تبخیر می شود، گازوئیل برای مدت بیشتری باقی می ماند. دیزل بوی نامطبوعی هم دارد به همین دلیل است که بسیاری از پمپ های گازوئیل با مواد مختلفی پوشانده می شوند.
بسیاری از پمپ های گازوئیل در اروپا دستکش های یکبار مصرف دارند تا دست راننده هنگام سوخت زدن بو نگیرد.

 

5 موردی که باید در مورد کامیون‌های دیزل بدانید

5. پیش از خرید حساب و کتاب کنید

همچون دیگر خریدهای خود باید پیش از خرید خودروهای دیزل، حساب و کتاب سرانگشتی در مورد هزینه های آن داشته باشید. از نظر برخی خریداران تهیه این ماشین ها مشکلی ندارد اما نباید تصور کنید هزینه سوخت شما کمتر از بنزین می شود. اگر این نوع خودرو را برای مسافت های طولانی و جاده های باز می خواهید شاید به صرفه باشد. اما اگر قرار است هر روز پشت ترافیک های سنگین داخل شهر فقط چند کیلومتر را طی کنید، این نوع خودرو به هیچ وجه مناسب و به صرفه نیست.

 


منبع: آسان‌بار

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,سامانه هوشمند حمل بار,کامیون دیزل,کامیون دیزلی,بار آنلاین,حمل بار اینترنتی,اپلیکیشن اعلام بار,شرکت حمل‌ونقل داخلی, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 ساعت: 15:10

در مورد سوپاپ خودروی خود چه می‌دانید؟

سوپاپ یک قطعه‌ی نسبتا کوچک است که دریچه‌ای برای ورود هوا و و خروج دود از محفظه‌ی احتراق به حساب می‌آید. سوپاپ‌ها بطور مستقیم یا غیر مستقیم توسط میل سوپاپ باز و بسته می‌شوند و بازگشت آنها به موقعیت اولیه‌شان توسط یک فنر به نام فنر سوپاپ انجام می شود. تعداد سوپاپ ها در هر پیشرانه نیز متفاوت است و می تواند از دو سوپاپ برای هر سیلندر تا ۵ سوپاپ برای هر سیلندر متفاوت باشد. سوپاپ ها قطعات مصرفی نیستند و شاید هیچگاه خراب نشوند اما گاهی ممکن است نیاز به تعویض آنها پیدا کنید.

در مورد سوپاپ خودروی خود چه می‌دانید؟

 

وظیفه سوپاپ، جدا کردن سرسیلندر از موتور است

سوپاپ ها وظیفه دارند، در زمان های مناسب ابتدا مخلوط هوا و سوخت را وارد سیلندر سازند؛ پس از آن در مراحل تراکم و احتراق، بسته بمانند و سپس در مرحله تخلیه، گازهای ناشی از احتراق را از سیلندر خارج کنند.

بنابراین سوپاپ ها، گایدها و نشیمن ها می توانند کمپرس و کنترل روغن را حفظ کنند. بررسی سوپاپ ها زمانی ممکن است لازم باشد که خودرو، 80 هزار کیلومتر یا بیش تر کار کرده باشد یا این که مشکلات سوختگی سوپاپ، کمپرس یا روغن سوزی پدید آید. قبل از این که به توصیف مراحلی که سوپاپ در آن دخیل است، بپردازیم، باید یادآوری کنیم که به تعمیرگاهی مراجعه کنید که کیفیت، اولویت اصلی کارش است.

*در مورد انواع روغن موتورهای دیزلی بیشتر بدانید

 

در مورد سوپاپ خودروی خود چه می‌دانید؟

بررسی سوپاپ

 معمولا بررسی سوپاپ با بازکردن، تمیز و بررسی کردن سرسیلندر شروع می شود. سرسیلندرهای چدنی دارای شار مغناطیسی هستند تا برای تَرَک‌های مویی و نازک بررسی شوند. این کار با به کاربردن یک میدان مغناطیسی قوی به سرسیلندر و پاشیدن پودر آهن بر روی آن امکان‌پذیر است. ترک‌ها، میدان مغناطیسی را به هم زده و پودر آهن را جذب می‌کنند و سبب می‌شوند تا تَرَک‌های نامرئی، راحت‌تر به چشم بیایند.

* در مورد نکات مهم روغن موتور و نگهداری از آنها بیشتر بدانید

نقش سوپاپ در جلوگیری از ترک برداشتن سرسیلندرها

ترک‌ها بسیار مضر هستند زیرا ممکن است آب به سمت اتاق احتراق نشت کند و سیلندرها آسیب دیده و سبب شوند تا آب در گردش از بین برود و پیشرانه، بیش از حد گرم شود. اگر ترک‌ها در نواحی حساس سرسیلندر دیده شوند، باید به تعمیر و در نهایت تعویض آن پرداخت. ترک‌ها در سرسیلندرهای چدنی اغلب اوقات با فرایند pinning تعمیر می شوند. ترک برداشتن سرسیلندرهای آلومینیومی خیلی رایج است که اغلب با جوش کاری تعمیر می شوند.

 

در مورد سوپاپ خودروی خود چه می‌دانید؟

 

اگر قرار است از سوپاپ دوباره استفاده شود، باید از نظر صیقلی بودن بررسی شود. بسیاری از تعمیرگاه‌ها به صورت خودکار همه سوپاپ‌های تخلیه را تعویض می‌کنند تا خیالشان راحت‌تر باشد. نشیمن‌ها در سرسیلندر یا باید بریده شوند یا بر پایه چیزی قرار بگیرند تا سطح مورد نیاز برای آب بندی را حفظ کنند. اگر نشیمن ترک بخورد یا خیلی مستهلک شود، باید عوض شود. اگر این کار امکان پذیر نباشدکل سرسیلندر باید عوض شود.


منابع: آسان بار

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : اعلام بار,سوپاپ,سوپاپ خودرو,سوپاپ کامیون,حمل و نقل اینترنتی,اعلام بار اینترنتی,بار آنلاین,باربری آنلاین,اعلام بار سراسری, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 275 تاريخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:27

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

شرکت کامیون سازی ولوو نسل جدید کامیون‌های الکتریکی خود را به شرکت‌های رنووا و TGM  که در زمینه لجستیک فعالیت دارند، تحویل داده است.

فعلا میزان تولید و تحویل این کامیون‌ها محدود و کم است اما تولید نسل جدید کامیون‌های الکتریکی FL و FE در نیمه دوم سال 2019 شروع خواهد شد. بازارهای اروپایی قطعا اولین جایی هستند که کامیون‌های غیر الکترونیکی به آن‌ها وارد خواهد شد.

 

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

 

واکنش رانندگان پس از تست این کامیون الکتریکی چه بوده است؟

راجر آلم مدیرعامل شرکت ولوو می‌گوید: مشورت گرفتن و همکاری کردن با تعداد زیادی از رانندگان و مصرف کنندگان باعث شده تا در مدت زمانی کوتاه کامیون‌های الکتریکی را توسعه دهیم که از نظر کارایی در طول مسافت رانندگی، حمل بار و استفاده از کامیون با استاندارداهای سطح بالایی ساخته شده است.

*برای مطالعه و همچنین مشاهده عکس‌های کامیون الکتریکی دایملر کلیک کنید.

به رانندگانی که با ما همکاری داشتند، فرصت تست کامیون را دادیم، آن‌ها به شدت تحت تاثیر شتاب کامیون و بی سر و صدا بودن ارتعاشات داخل کابین قرار گرفته بودند.

 

سرانجام کامیون‌های الکتریکی ولوو به بازار عرضه شد

 

کامیون‌های الکتریکی ولوو با محیط زیست سازگاری دارند

مدیرعامل شرکت ولوو اضافه کرد: در کامیون‌های الکتریکی سعی خود را کرده‌ایم تا تاثیرات محصولات دیزلی و گازسوز را بر روی محیط زیست و آب و هوا تا حد ممکن کاهش دهیم.

از نظر توانایی‌های عملکردی، کامیون FL ظرفیت 16 تنی داشته درحالی‌که مدل قوی‌تر FE می‌تواند محموله‌هایی تا حداکثر وزن 27 تن را حمل کند.

*سیستم‌های برقی در کامیون‌های آینده چگونه خواهند بود؟ برای مطالعه کلیک کنید


منبع: پدال

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : کامیون ولوو,اعلام بار,سیستم اعلام بار,کامیون الکتریکی,اپلیکیشن حمل بار آنلاین,حمل و نقل بار, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 275 تاريخ : چهارشنبه 18 ارديبهشت 1398 ساعت: 21:34

صدور بارنامه تحت وب در سال 98

قائم مقام کانون انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل کشور داوود فهندژ سعدی در راستای چشم اندازهای کانون در سال 98 اظهار کرد:

کانون در سال 98 برنامه دارد که نظام سیستم صدور بارنامه را به‌صورت شبکه تحت وب در آورد و برای ارتقاء این موضوع هماهنگی تمامی کانون‌ها و انجمن‌های سراسر کشور مورد انتظار است و بخش‌های بازارگاهی که در شبکه حمل‌ونقل ایجاد شده باید مورد ارزیابی قرار گیرند، امید می‌رود بتوان نظام هوشمند بارنامه الکترونیک در این شبکه را به‌صورت الکترونیک بار در شبکه‌های حمل‌ونقل اعم از کانون‌های انجمن‌ها و شرکت‌های حمل‌ونقل ایجاد کرد.

*در مورد تصحیح روابط حقوقی بین صادر کننده بارنامه و راننده خود مالک بیشتر بخوانید.

پیام سال 98 کانون همبستگی، وحدت رویه و ایجاد نظام اقتصادی مناسب برای همه دست اندرکاران حمل‌ونقل جاده‌ای اعم از شرکت‌ها، متصدیان و رانندگان و سرمایه‌گذاران باشد.

صدور بارنامه تحت وب در سال 98

 

 

چه اطلاعاتی به صورت کلی در بارنامه‌ها درج می‌شود؟

  • اطلاعات عمومی (شماره بارنامه، سریال بارنامه)
  • اطلاعات فرستنده و گیرنده (نام و نام خانوادگی و آدرس فرستنده، نام و نام خانوادگی و آدرس گیرنده)
  • اطلاعات راننده، اطلاعات خودرو، اطلاعات بار، اطلاعات مالی (مبلغ کل کرایه، پیش‌کرایه و…) است. باید توجه داشت مهر و امضا موسسه حمل‌ونقل در بارنامه درج و بارنامه باید به امضا راننده و گیرنده کالا هم برسد.

در صورت تمایل برای مطالعه اهمیت بارنامه در حمل‌ونقل جاده‌ای بر روی این لینک کلیک کنید.


منبع: آسان بار

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : آسان بار,سامانه هوشمند حمل بار,بارنامه آنلاین,بارنامه,بارنامه مجازی,بارنامه الکترونیکی,حمل بار بین شهری,حمل و نقل اینترنتی,اپلیکیشن اعلام بار,سامانه بار,حمل و نقل بار, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 254 تاريخ : دوشنبه 16 ارديبهشت 1398 ساعت: 17:06

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

در قسمت اول این مقاله در مورد: آمار شگفت انگیز صنعت حمل‌ونقل امریکا، آمار تصادفات جاده‌ای در آمریکا و علت‌های اصلی تصادف اعم از: ساعات سرویس، خستگی بیش از حد، استفاده از مواد مخدر و عملکرد ترمزهای جلو صحبت کردیم، اگر مایل هستید که قسمت اول علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران را مطالعه کنید بر روی این لینک کلیک کنید.

 آموزش رانندگان برای رعایت نکات ایمنی در حین رانندگی

به عنوان یک شرکت حمل‌ونقل وظیفه شماست که امنیت بار، بیمه نامه بار، بسته‌بندی و بارگیری درست بار و آموزش رانندگان را برعهده بگیرید.

در مورد اپلیکیشن شرکت‌های حمل‌ونقل آسان‌بار و اعلام بار در آن بیشتر بدانید.

 

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

آموزش به رانندگان شرکتی

اگر شما صاحب کارخانه و یا صاحب یک شرکت لجستیکی هستید، یکی از وظایف اصلی شما آموزش به رانندگان تازه وارد است. فراموش نکنید که گاهی باتجربه‌ترین رانندگان نیز ممکن است از پیش پا افتاده‌ترین قوانین نیز اطلاعاتی نداشته باشند، این وظیفه شماست که یک چک لیست آموزشی تهیه کنید و موارد مهم را با رانندگان شرکتی خود مرور کنید. با این روش تا حد زیادی از حوادث و تصادفات جاده‌ای و ضرر و زیان به مال خود می‌توانید جلوگیری به عمل آورید.

*برای مطالعه مقاله در مورد رانندگان تازه کار و آموزش به آنها بر روی این لینک کلیک کنید.

 

علت‌ها و روش‌های جلوگیری از تصادفات کامیونداران-قسمت دوم

 
استفاده از تکنولوژی برای مدیریت و نظارت بر رانندگان

امروزه تکنولوژی در تمامی ابعاد زندگی بشری وارد شده است و همین امر تاثیرات شگرفی در پیشرفت سطح اطلاعات و دانش مردم داشته است. با استفاده از تکنولوژی و اپلیکیشن(برنامه)های جدید می‌توانید به راحتی راننده‌ای که حمل‌بار شما را به عهده گرفته است از مبدا تا مقصد رصد و رهگیری کنید تا از به سلامت رسیدن بار خود اطمینان حاصل کنید. در این حوزه اپلیکیشن آسان‌بار به اعلام کنندگان بار و شرکت‌های حمل‌ونقلی امکان رصد و پیگیری بار را از روی نقشه به صورت آنلاین داده است.

رانندگان پایه یک عزیز می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن‌های مسیریاب به راحتی مسیر مناسب خود را پیدا کنند و دیگر نگران مسیریابی نباشند.

توصیه به رانندگان برای توجه به وقت‌های استراحت

زندگی به عنوان یک کامیوندار شیرینی و سختی‌های مخصوص به خود را دارد، یکی از سختی‌ها گذراندن بخش اعظم روز در داخل کابین کامیون است. همیشه سعی کنید سلامتی خود را در اولویت اول قرار دهید تا همیشه در بهترین شرایط فیزیکی و روحی و روانی خود فعالیت کنید.

به خودتان لطفی کنید: هر از چندگاهی یک ترمز کنید و در توقف‌گاه‌های مخصوص به کامیونداران استراحت کنید، با این کار نه تنها انرژی و تمرکز شما چندین برابر خواهد شد بلکه کارآیی و بهره‌وری بیشتری نیز خواهید داشت. برای مطالعه عادت‌های سالم برای رانندگان کامیون بیشتر بخوانید.

 

منبع: آسان بار

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : اعلام بار,سیستم اعلام بار,اعلام بار بار,تصادفات کامیونداران, تصادف راننده کامیون,شرکت حمل و نقل داخلی,حمل و نقل بار,بار آنلاین,حمل بار اینترنتی, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 256 تاريخ : شنبه 14 ارديبهشت 1398 ساعت: 19:29

معطل شدن بیش از 100 کامیون در پایانه بار بندرعباس به دلیل عدم هماهنگی

یکی از رانندگان کامیون متقاضی حمل‌بار در پایانه قدیم بندرعباس از معطلی حدود صد کامیون در این پایانه به منظور ثبت‌نام برای دریافت نوبت بارگیری خبر داد و بروز این مشکل را ناشی از عدم اطلاع‌رسانی در جابه‌جایی حمل بار برای گروهی از کامیون‌ها عنوان کرد

آیا مبلغ 50 هزار تومان به رانندگان بازگردانده می‌شود؟

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این راننده کامیون با اشاره به اینکه، بسیاری از رانندگان پیش از آغاز سال نو، مبلغ ورودی خود را به حساب پایانه قدیم که کاملاً دولتی اداره می‌شود واریز کرده‌اند، افزود: چنانچه هریک از رانندگان حاضر در پایانه که در انتظار ثبت‌نام جدید هستند مبلغ 50 هزار تومان به حساب این مرکز واریز کرده باشند عدد بزرگی نصیب پایانه خواهد شد زیرا این مبلغ به رانندگان بازگردانده نمی‌شود.

وی افزود: پیش از شروع سال جدید مبلغ 50 هزار تومان پول پارکینگ پرداخت کرده‌ام که به دلیلی که در بالا به آن اشاره شد. پایانه از عودت آن به بنده خودداری می‌کند. لذا بار دیگر برای حضور در پارکینگ جدید باید مبلغی را که هنوز میزان آن اعلام نشده را به حساب پایانه بارگیری جدید واریز کنیم تا موفق به بارگیری شویم.

این منبع آگاه با اشاره به اینکه پرداخت‌ها از طریق پیامک صورت گرفته است، ابراز داشت: در حال حاضر تعداد زیادی از رانندگان کامیون برای ثبت درخواست برای حضور در پایانه جدید در انتظار نوبت هستند. بسیاری از رانندگان از شب گذشته اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند که تا به این ساعت موفق به ثبت درخواست خود نشده‌اند و برخی نیز پس از ناامید شدن از خواسته خود صرف نظر کرده و می‌روند.

 

معطل شدن بیش از 100 کامیون در پایانه بار بندرعباس به دلیل عدم هماهنگی

*در مورد انتظار یک هفته‌ای در پایانه بار بندرعباس بخوانید

وی با تاکید بر اینکه از نخستین روزهای سال 98 این مشکل در پایانه بار بندرعباس وجود دارد، یادآور شد: پایانه قدیم در توجیه عمل خود از ورود کمپرسی‌ها و کامیون‌های لبه‌دار جلوگیری می‌کند. تاکید نیز بر این است که باید ثبت‌نام جدید به این منظور صورت بگیرد.

*در مورد انواع کامیون و کشنده‌ها در نیوزلند بخوانید

راننده کامیون معطل مانده در پایانه بار بندرعباس به ازدحام رانندگان و ایجاد صف‌های طولانی، گفت: خوشبختانه همکاران برای جلوگیری از تضییع حق یکدیگر اقدام به درج اسامی در برگه‌هایی کرده‌اند که به ترتیب اسامی کار ثبت درخواست آنها انجام می‌شود.

برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه خود، از برنامه مخصوص به رانندگان آسان‌بار استفاده کنید تا به راحت‌ترین و سریع‌ترین روش ممکن بار خود را پیدا کنید. برای دانلود برنامه آسان‌بار لطفا بر روی این لینک کلیک کنید.


منبع: تین نیوز

آسان بار...
ما را در سایت آسان بار دنبال می کنید

برچسب : اعلام بار,سیستم اعلام بار,اعلام بار اینترنتی,اپلیکیشن اعلام بار,باربری آنلاین,حمل کالا,حمل و نقل بار,پایانه بار بندرعباس,پایانه بار,پایانه بار, نویسنده : کوثر مجابی asanbar بازدید : 256 تاريخ : دوشنبه 26 فروردين 1398 ساعت: 19:50